fredag 8 augusti 2014

Dagens Didrik 7/8

Lilla D sov till 7 imorse, alltså vaknade han inte av mig när jag gick till jobbet. 

Jag jobbade halvdag idag. Lunchen åt vi på McDonalds i Gävle. Didrik fick ett Happy Meal. Han åt massa Pommes Frites och nästan en hel Cheeseburgare. 

Kl 13:30 lämnade vi Gävle och åkte mot Göteborg. Didrik sov 1,5 timme. Vi stannade i Örebro, i deras Stadspark. Vi gjorde två stopp till, ett lite längre när vi åt middag och ett kort för att byta blöja och göra välling. Didrik somnade vid 20:30 och vi kom till Göteborg 21:15. Bilresan har gått så himla bra. Han har tittat i sina böcker, lekt lite med bilar och lekt lite med min telefon. 

När vi kom fram till Richard och Linda i Göteborg så vaknade Didrik. Jag försökte få honom att somna om i vagnen, men det kom alldeles för många spårvagnar för att han skulle kunna somna om. Han fick vara vaken så länge han orkade, och somnade vid 22.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar