torsdag 28 augusti 2014

Dagens Didrik 29/8

Eftersom Marcus är sjuk så fick jag både lämna och hämta på föris idag. Det blev med andra ord en väldigt kort jobbdag för mig. 

Idag på föris hade Didrik varit lite ledsen när han skulle sova, men de trodde att det berodde på att en annan kille som Siv för första gången var jätteledsen. Annars hade allt gått jättebra. Pratade lite extra med en av pedagogerna och hon sa att Didrik är så framåt och tar för sig, att han går in på den andra småbarnsavdelningen och leker, att han är väldigt förståndig och hon avslutade med att han är helt gudomlig. Jag blev så löjligt stolt över min lilla kille! Innan vi hick hem så fick alla barnen som var kvar en kram av lilla D och även fröken förstås.

När vi kom hem träffade vi Valentin och hans mamma. Vi var i stora lekparken i området och lekte. Dock hann vi bara leka i drygt en timme, sen var det dags för Didrik att åka till farmor och farfar. De var barnvakt när jag var på 30-års fest. Tanken var att Marcus också skulle ha varit med, men han är ju sjuk så han fick stanna hemma och kurera sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar