torsdag 28 augusti 2014

Dagens Didrik 28/8

Jag känner mig lite slut som artist. Jag somnade lite för sent igår, Didrik vaknade till inatt så jag var tvungen att gå upp till honom, sen vaknade han 5:30 imorse. Jobbade till 16:30. När jag kom hem var Didrik trött och gnällig och inte mycket var rätt  och till råga på allt så är Marcus sjuk.

Imorse lämnade jag på föris igen och det gick lika smidigt den här gången :-) pratade med en av fröknarna om hur mycket Didrik sover på dagen och Marcus sa åt dem under inskolningen att han max fick sova i 1,5 timme. De flesta dagarna har de väckt Didrik. Nu bestämde vi att han ska få sova 1,75 h istället. Får se om det gör att han blir lite piggare och gladare på kvällen.

När jag kom hem ikväll så var vi ute och lekte ett tag. Vi var bland annat i parken och åkte rutschkana. Didrik älskar verkligen det!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar