torsdag 17 november 2016

Vattkoppor - dag 3

Dagen har gått över förväntan. Didrik sov 10,5 timme, till 5:50. Då gick jag upp med både honom och Love. Didrik kändes ännu piggare och gladare idag. Dock har det kommit ännu mer koppor och han har kliat sönder typ alla under natten.

På förmiddagen satt Didrik mest i soffan, men han har haft mycket bättre matlust idag, även om han typ lever på Kräm med mjölk, glass och lite kakor. Men det är Ok i vår familj om man är sjuk.

På eftermiddagen har han typ varit som vanligt. Varit från golv till tak och lite mer. Jag höll på att bryta ihop vid 15. Jag var så trött och less på att bara vara hemma och både Didrik och Love höll på att driva mig till vansinne. Love sov en sväng på eftermiddagen. Då passade jag på att mysa i soffan med Didrik vilket slutade med att jag somnade och sov i typ 45 minuter. Efter det kändes allt mycket bättre.

Trots all energi hade Didrik 38,6 ikväll innan han skulle lägga sig. Får se hur dagen blir imorgon.

Skrutten har verkligen prickar överallt; i ena örat, på snoppen, i rumpan, mellan ögonfransarna under ögat, vid nagelbanden och under fötterna. Ska bli spännande och se hur länge det tar innan han är smittfri. Just nu känns det som en evighet dit.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar