söndag 20 november 2016

Dagens Love 19/11

Herregud! Hur kan min lilla 1-åring vara så vild?! Det senaste är att klättra upp i soffan, upp på armstödet och sen hoppa rätt ner i soffan. Han har också börjat försöka hoppa när han står på golvet och när han kliver upp på något typ en bok. Han är så himla söt.

Att vara hemma med två barn utan att kunna göra något utanför hemmet är verkligen ingen dans på rosor. Didrik är ju lätt att underhålla med TV:n eller med smålego m.m., men Love är verkligen ingen lätt match just nu. Så fort man tittar bort så klättrar han upp i soffan och upp på armstödet. Jag ahr fått stänga in mig i lekrummet med honom eller gått upp på övervåningen. När jag lagar mat eller diskar måste jag spänna fast honom i hans matstol.

Jag är helt slut efter en dag med denna lilla vilde.

Han har blivit väldigt intresserad av skor. Han sätter på sig alla möjliga skor och går runt med. Idag lyckades han sätta på sig sin egna vintersko helt själv. Han hjälper också till när man klär på honom.
Det är jobbigt att vara hemma med storebror







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar