torsdag 3 november 2016

33 år

Igår fyllde jag 33 år. Trots att jag kan tycka att 33 år låter ganska gammalt, känner jag mig inte speciellt gammal. Jag har aldrig varit i så bra form som nu. Visst känner jag mig sliten rätt ofta, men det tycker jag att man kan få vara när man har två småttingar.

Jag hade en väldigt bra födelsedag. Fick sovmorgon till 7 och frukost på sängen och massa paket.

Av Marcus, Didrik och Love fick jag en tröja (som tyvärr var för stor), en mobilladdare, 4 par strumpor och ett doftljus. Allt fanns med på min önskelista.

För att fira min födelsedag gick jag på stan och bytte tröjan till en annan tröja och ett par byxor. Sen passade jag på att shoppa loss på HM. Jag hade 20 % på ett helt köp. Då blir det billigt. 500:- för allt detta.



Av mamma och pappa fick jag pengar till en ny klocka, schampo och balsam från Tigi och en mysig pläd som ligger på soffan. Jag var och provade klockor igår och hittade några som jag gillade. Jag har ju så smala handleder så klockan får absolut inte vara för stor. Den jag gillade bäst var den från Gant, men den kanske är i största laget.


Av min svärmor och svärfar fick jag ett par superfina örhängen från Edblad och pengar.
Igår kväll hade jag middag för familjen. Vi åt jättegod fläskfilégryta som mamma hade gjort och jag hade bakat en tårta.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar