fredag 21 oktober 2016

We are one

Jag har ju som mål att fota barnen en gång per år. Förra året var ju inte Didrik speciellt dammarbetsvillig, men i år är han mer mutbar.

Fredagen den 30/9 fotade vi oss av fotografen Emma från Emmas fotostudio. Det var hon som fotade Didrik när han var 2 år. Den här gången körde vi en utomhusfotografering, på fotografens inrådan och herregud vad bra det blev. Vi hade supertur med vädret, en riktigt fin höstdag, dock lite blåsig.

Båda barnen var på ett fantastiskt humör, framförallt Didrik. Det var så många bilder som blev bra, men i paketet som vi hade köpt ingick bara 10 bilder. Vi hade ju självklart kunna köpa till flera, men så mycket använder vi ju inte bilderna.

Emma har utvecklats mycket som fotograf under två år och vi är verkligen jättenöjda med henne. Och jag tycker att det var ett bra pris också, 1295:- för fotografering och 10 digitala bilder. Jag hade en värdecheck på 150:- som jag fick när jag fotade Love under Lillsjöloppet, så det blev ännu billigare.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar