tisdag 11 oktober 2016

The Greatest

Förra veckan bjöd på riktigt härligt höstväder. Som vanligt var vi ute mycket, både på våra lediga dagar och efter föris.





Veckan bara sprang förbi. Det gick jättebra på föris för Didrik, inget krångel alls. En morgon ropade flera barn att de ville leka med Didrik och när jag gick förbi dem på vägen hem så berättade de att de lekte mamma, pappa, barn. Didrik och en annan pojke var pappor, och flickorna var mamma och barn.

Love var snorig förra veckan och lite hängig på onsdagen, men det gick snabbt över. Jag har inlett operation sov en gång om dagen. Det har gått ganska bra, men flera gånger har han varit så trött när han ska äta lunch att han har somnat i barnstolen.


Efter babysimmet på tisdagen så mötte vi upp mormor och gick på stan. Vi åt lunch på Gefle Gourmetservice och bytte lite presenter som Love hade fått. Jag bytte till mig en jättesöt OnePiece från Newbie och två par halksockor från PoP.




Det blev ännu lite mer shopping under veckan; en tjockare jacka till Love och fodrat regnställ att ha på föris till Didrik. Det här handlade jag på Lidl av alla ställen. Trodde aldrig att jag skulle köpa kläder där, men det sägs att det ska vara riktigt bra kvalitet. Jackan kostade 149:- och regnstället 229:- Som hittat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar