torsdag 2 april 2015

Dagens Didrik 2/4

Igår kväll lämnade vi Didrik hos hans mormor och morfar. Han var helt exalterade över att han skulle få åka till Dalarna med mormor och morfar. Jag stannade kvar och la honom hos mamma och pappa, sen åkte jag hem och fortsatte packa. 

Idag har jag och Marcus åkt till Berlin med 7 kompisar och Didrik har åkt till Dalarna.

Resan till Dalarna hade gått jättebra. Didrik fick en leksaksmotorcykel av morfar i förrgår. Han är helt överlycklig. I förrgår och igår kväll somnade han med den i handen. Och idag hade han suttit och lekt med den i tre timmar i bilen. Lyckad påskpresent!

Resten av dagen i Dalarna hade också gått jättebra, trots att han inte hade sovit middag. Han hade ätit två pannkakor till middag, och för ett barn som knappt äter något nu för tiden är ju det fantastiskt. Läggningen hade också gått som en dans. 

Jag längtar massor efter lilla D, det är tur att vi har Wifi här i Berlin så jag har kunnat FaceTime:a med honom. Då berättade han att han hade varit och hälsat på Folke (gammelmorbror) och fått klappa hans katt. Det är så roligt att pratat i telefon med honom. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar