lördag 11 april 2015

Berlin 7 - en bildbomb

Lite Berlinbilder från systemkameran. Vi lyckades visst inte ta en enda bild när det var fint väder, vilket det iofs inte var så långa stunder, men ändå.

Vi hade det jättebra när vi var i Berlin, men jag förstår inte riktigt hypen över den stan som är nu. Jag tycker att det är en rätt dyster stad, kanske var det vädret som gjorde det. Visst, det är väldigt enkelt att ta sig dit och enkelt att ta sig runt. Billig mat och billig dryck. Men jag har hört från många att den är den bästa storstaden och det håller jag absolut inte med om. Konstigt nog har jag inte varit i många storstäder i Europa, men jag tycker nog att både Paris och London slår Berlin. Men det är jätteroligt att ha varit där och sett staden.

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar