måndag 27 april 2015

Vecka 14

Det här börjar kännas mer och mer verkligt nu, och lite mindre läskigt.

Idag har jag berättat på jobbet, med traditionsenliga bullar. Alla blev så himla glada, några började till och med gråta. Trots att magen är lite svår att dölja så var det bara en kollega som hade sett. 

Jag mår ännu bättre nu. Fortfarande lite illamående, men ännu lite mer energi. Visserligen beror ju det mycket på dagsformen. Men jag har promenerat och kört mitt styrketräningsprogram enligt mitt schema. Och det verkar ge resultat. Jag känner mig inte alls lika uppblåst och pluffsig. 

Jag är ganska säker på att det är en pojke den här gången också, och i sådana fall tror jag att det blir en Adrian, iallafall om jag får bestämma :-)

Vikt: 54,4 kg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar