måndag 20 april 2015

Vecka 13

Så har en till vecka gått och jag tror att allt fortfarande är som det ska. Är fortfarande livrädd, men jag börjar mer och mer tro på det här, vilket i sig också är jätteläskigt.

Jag känner hur jag har fått tillbaka massa energi. Jag är visserligen fortfarande tröttare än vanligt och skulle behöva sova minst 9 timmar per natt, men jag är inte lika orkeslös som jag var tidigare, vilket är jätteskönt. 

Jag har börjar motionera igen. Försöker promenera i rask takt 5 km minst 4 gånger i veckan och göra ett träningsprogram för gravida 3 gånger i veckan. Plus att jag så klart cyklar fram och tillbaka till jobbet varje dag, sammanlagt 1 mil. 

Den värsta hungern har gett med sig också, men jag mår fortfarande illa när jag blir för hungrig. 

I onsdags var jag hos barnmorskan 8,) tog massa prover, tur att man inte är spruträdd. Vi har fått tid för rutinultraljud i slutet av maj. Det är nästa milstolpe.

Vikt: 54,8 kg (startvikt 51 kg)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar