måndag 30 mars 2015

Dagens Didrik 29/3

Ännu en helg har gått. Även fast vi inte gör så mycket speciellt så går tiden så fort.

I fredags hade Marcus och Didrik killkväll. Jag var ute och åt med ett tjejgäng; två tjejer från min mammagrupp, en mamma från föris och tre tjejer till som jag aldrig hade träffat förut. Gud så roligt vi hade. 

I lördags var det jättefint väder så vi hängde ute en del. Didrik är helt cykelfrälst. Det blev en runda på nästa 3 km, med ett lekparksstopp och ett glasstopp.

Idag har det spöregnat hela dagen så vi höll oss inomhus på förmiddagen. På eftermiddagen var vi på 30-års kalas hos en av Didriks idoler, Linus. Det var massa folk där och Didrik var en riktig Pajas i tre timmar. Det var en ettårig flicka där. Didrik berättade att han hade fixat håret, att han var en superhjälte och att han har snopp. Haha, jag höll på att dö. De som var där var alla jätteimponerade över hur duktig Didrik är på att prata. Och nu när vi har träffat en del barn som är lite äldre än honom så inser jag att han pratar väldigt tydligt och förstår väldigt mycket. Det är så himla roligt att föra en konversation med honom. Vi kan sitta och prata jättelänge om massa olika saker.  













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar