torsdag 29 april 2010

California Dreaming

Nu är flygbiljetterna äntligen bokade. Torsdagen den 16 september flyger jag, Marcus och pappa till Los Angeles. Vi bilar runt i Kalifornien med omnejd i 2 veckor, sedan åker pappa hem och jag och Marcus fortsätter till Hawaii. Där spenderar vi 1 vecka.

Jag har planerat den här resan rätt länge nu, så jag har en färdigplan för oss:
16 sept - Sthlm - Los Angeles
17 sept - Los Angeles
18 sept - Los Angeles
19 sept - Los Angeles - Las Vegas
20 sept - Las Vegas
21 sept - Las Vegas
22 sept - Las Vegas - Grand Canyom
23 sept - Grand Canyon - San Diego
24 sept - San Diego
25 sept - San Diego
26 sept - San Diego - Morro Bay
27 sept - Morro Bay - San Francisco
28 sept - San Francisco
29 sept - San Francisco
30 sept - San Francisco - Los Angeles
1 okt - Los Angeles - Oahu - Maui
2 okt - Maui
3 okt - Maui
4 okt - Maui - Oahu
5 okt - Oahu
6 okt - Oahu
7 okt - Oahu
8 okt - Oahu - Sthlm

Vad sägs om detta? Jag längtar som en tok! Det kommer kanske inte bli så värst mycket semester, men det kommer bli en grym resa! Hotellen på Hawaii har vi bokat, så nu är det bara de i Kalifornien kvar... Och jag har suttit och gjort lite efterforskningar så jag vet var vi ska bo på nästan alla ställen.

Imorgon är det halvdag på jobbet! Halvdagar är fantastiska dagar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar