tisdag 18 maj 2010

I'm alive

Herregud, vad tiden går fort när man har mycket att göra... Kan inte riktigt förstå att det är tre veckor sedan jag bloggade sist... Bättring från min sida utlovas...

Nu har den riktiga våren kommit även till Gävle :-) knappt 20 grader idag! Dagarna känns så mycket lättare när solen skiner och det är lite varmt... Dock har jag varit sanslöst trött de senaste dagarna... Men det har sin förklaring, det var nämligen bröllop i lördags. Och inte vilket bröllop som helst, utan Christoffer och Maries :-) Det var helt fantastiskt! Och så himla kul! Så kul att vi inte åkte från festlokalen kl 5 i söndags morse... Och mitt toastmadamande gick alldeles strålande (tror jag iallafall) Brudparet verkade mycket nöjda, och det är det enda som betyder något! Tyvärr kan jag inte ladda up några bilder från bröllopet för tillfället, eftersom de är i fel format :-(

Förra helgen blev det också alldeles för lite sömn... Då var bästa Alex och Lina med sambos här. Det var också galet kul! Äntligen tog vi tag i oss själva och såg till att de kom hit och hälsade på...

Helgen som kommer blir det lite lugnare, iallafall för min del... Jag och kissarna ska till Stockholm; träffa mor och far och lite vänner, Marcus ska på kryssning med några jobbarkompisar...

Tänk vad tiden går fort, snart är det sommar... Och efter sommarn kommer hösten och då åker vi till USA :-) Vet dock inte hur jag ska klara mig utan mina kissar så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar