torsdag 27 maj 2010

Ladies Night

Ikväll har det varit tjejkväll på stan och självklart var jag där... Det blev några inköp... En bröllopsplaneringsbok, den nya Sarah Jessica Parker-parfymen och så ett par skor.

Det hände en mycket rolig sak när jag skulle köpa skorna. Som de flesta vet så har jag VÄLDIGT små fötter, så jag kan köpa skor på barnavdelningen. När jag kom till affären så var det 20 % rabatt på alla DAMskor, men jag hade tittat ut mina skor på barnavdelningen, så det spelade inte så stor roll... När jag kom fram till kassan, så frågade kassörskan om det var storlek 33 jag skulle ha. Sedan frågade honom om de var till mig... Ja, det var de ju... Egentligen var det ju bara rabatt på damskorna, men eftersom det var en vuxen som skulle ha barnskorna så fick jag rabatten... En mycket snäll kassörska :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar