söndag 30 maj 2010

Beautiful Life

Idag är det mors dag! Tyvärr kunde jag inte fira den med min älskade mamma, men hon har fått ett paket tidigare.

Vilken fantastisk helg det har varit! Tunntömning på Kåren i fredags, köpte en ny matmöbelsgrupp och hade tjejmiddag igår och idag har jag mest suttit på balkongen och njutit av det fina vädret.

Här kommer lite bilder från tunntömningen

Och så några bilder på våra nya möbler. Jag är så himla nöjd med vårt köp. I går när vi bara hade fått ihop bordet så tyckte jag att det såg alldeles för stort ut, men när vi fick dit stolar och en fin blomma så blev det mycket bättre. Blomman har jag för övrigt fått av mina bebisar på mors dag :-)













Och så några bilder på mina kära bebisar, när de myser på balkongen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar