söndag 6 juni 2010

Sommartider

Gud vilken fin vecka det har varit! Solen har skinit från blå himmel nästan varenda dag, men ska man tro väderprognoserna så är det slut med det för den här gången nu. Men jag har iallafall njutit varenda dag!



I helgen har jag varit i fina Stockholm och firat att Lisa ska gifta sig! Möhippan var lyckad och jag tror att Lisa var jättenöjd med både dagen och kvällen. Vi hann med Laserdome, skrattYoga och en mycket mysig middag under bar himmel.














Nu är jag tillbaka i Gävle och här har det varit mulet ända sedan jag kom hem :-(

I veckan har vi hunnit med att vara på en visning av ett radhus här i Gävle. Vi har lagt ett bud, så på tisdag eller onsdag så vet vi förhoppningsvis hur det går :-) Riktigt spännande är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar