fredag 2 april 2010

Here comes the bride

Ja, jag är nog världens sämsta bloggerska. Vet inte vad som har hänt... Har tänkt att jag ska uppdatera bloggen varje kväll i två veckors tid, men det har alltid kommit massa annat i vägen... Men nu så kommer en uppdatering.

Det är mycket bröllopsprat för närvarande. Christoffer och Marie gifter sig om 6 veckor och då ska jag vara toastmaster, vilket jag ser fram emot jättemycket. Dock måste jag ta mig i kragen och börja planera för själva toastandet. Jag är inte så spontan av mig när det gäller sådant, utan jag vill helst planera hela kvällen. Och innan bröllopet ska det vara en möhippa som jag oxå är ansvarig för, eftersom the maid of hounor är utomlands fram till bröllopet... Men där tror jag att jag ligger i fas. Längtar jättemycket till den dagen. Dock kan jag inte dela med mig om planerna, för man vet aldrig vem som läser det här :-)

Sedan sist jag skrev så har det dimpt ner en till bröllopsinbjudan i brevlådan. Lisa och Jon ska gifta sig! Så himla roligt! Så det blir ett till bröllop i år, i augusti.

Det bästa av allt är att jag har hittat en jättefin klänning som jag ska ha på mig, iallafall på Christoffer och Maries bröllop. Den såg precis ut som jag hade tänkt mig; en rosa tubklänning i glansigt tyg...

Även jag och min älskade har kommit en bit på väg när det gäller vårt bröllop :-) Mer om det senare!

Ikväll har min kära sambo färgat mitt hår. Vet inte resultatet ännu, men en uppdatering kommer!

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar