onsdag 14 april 2010

I wanna dance with somebody

Vår Vår Vår! Äntligen är våren här! Åh, vad lättare allt blir när det är vår i luften. Fast om man ska tro på väderprognoserna så är den här våryran högst tillfällig, iallafall här uppe i norr.


Idag har vi haft spenderarbyxorna på. Marcus mötte mig efter jobbet, vi cyklade upp till Söders Zoo och köpte en nya klösmöbel till kissarna. Det blev ingen större succe, men vi ska modifiera den lite så blir det säkert bra i slutändan.








Sedan var det MQ-medlemskväll. Varje gång det är ett sådant event så spenderar vi massa pengar... Men det finns ju så mkt fint där. Jag köpte en proper klänning och en söt klänning. Jag är mkt nöjd med mina inköp. Marcus köpte ett par kostymbyxor och en T-shirt.






Nu har mer än halva arbetsveckan gått. Jag förstår inte riktigt vart tiden tar vägen. Och resten av vecka består av en massa möten och då går tiden också jättefort.

Jag pratade med min mor alldeles nyss och hon och pappa kommer hit på söndag. Det ska bli jättekul. Jag tror inte att de har varit här sedan i julas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar