söndag 11 april 2010

Sunshine


Vilken fantastisk helg det har varit. Den inleddes med Maria och Jockes 25-års fest, jättekul tillställning. Kanske blev några glas för mycket, med tanke på att jag inte klev upp förrän 14:20 igår... Det tråkiga är bara att Maria nu sitter ett par tusen mil bort, i Spanien och kommer inte hem förrän i början av maj :-(

Igår blev det inte mycket gjort. Men jag tog mig iallafall till posten och mtade ut ett paket med två reseguider; en om Kaliforninen och en om Hawaii. I höst bär det av, så nu ska det planeras. Jag älskar att planera resor, och speciellt den här resan. Förhoppningsvis blir den lika underbar som i mina drömmar.
Söndagen har bjudit på en massa sol, två långpromenader och en lite kortare, massa reseguidesläsande och vårens grillpremiär. Entrecôte med hemmagjord potatissallad bjöd min älskling på.
Lovade ju en bild på mina nya fina naglar. Tack Linda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar