tisdag 20 april 2010

These shoes are made for walking (eller kanske inte)

Snart är det dags för Christoffer och Maries bröllop. Jag längtar som en tok... Mina fötter längtar inte fullt så mycket. Så här ser skorna ut som jag planerar att ha (iallafall i början av kvällen :-))

Och igår kväll var jag och Marcus ute i Valbo. Vi skulle titta på en kavaj till Marcus, men det blev ett par supersöta skor till mig istället, 149:- på barnavdelningen. Ibland har det sina fördelar att vara liten.
Apropå kavajen... Marcus köpte ett par gråa kostymbyxor när vi var och shoppade loss på MQ förra veckan. När vi kom hem kom vi på att han skulle ha köpt kavajen också. Igår åkte vi ut till Valbo för att titta på den, men så klart så hade de den inte i rätt storlek. Så jag kikade på MQ på stan idag på lunchen och där fanns den. Så så här fin ska min fästman vara på bröllopet om 3½ vecka.
Vi har blivit väldigt hurtiga. Igår var jag på gymmet innan jobbet, och Marcus var ute och sprang. Imorse tog vi en promenad innan jobbet, och ikväll har jag tagit en promenad me stavar och så har vi kört intervallträning. Det gjorde vi igår också. Beach 2010 here we come, eller kanske inte... Men vi försöker iallafall!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar