lördag 28 oktober 2017

Jag kom direkt från...

För två veckor sen hade vi vår årliga maskerad tillsammans med Christoffer och Marie. Det var på håret att jag hann bli frisk. Men är SÅ glad att jag kunde gå. Det var en av årets bästa fester.

Årets tema var Jag kom direkt från... Jag kom direkt från dansen (ballerina) och Marcus direkt från operationen (läkare). Sen hade vi de som kom direkt från duschen, Studio 54, stranden, vandringen, byggarbetsplatsen m.m. Det var rekord i antal gäster, vi var 18 stycken och vi hade så sjukt roligt. Allt blev superlyckad. Vi hade så kul så att vi var kvar till kl 6 på morgonen. Galen kväll och natt.



Traditionsenligt blev det klädbyte framåt natten. Jag får alltid på mig nån peruk och inser hur gärna jag skulle vilja göra något åt mitt hår, men jag är för bekväm. Orkar ju inte fixa håret på morgonen innan jobbet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar