torsdag 8 september 2016

Dagens Love 7/9

Love traskar på mer och mer. Jag tycker i och för sig att han inte är riktigt lika stadigt som han var i helgen, men han övar och över. Han går självmant här hemma. Men större delen av tiden kryper han.

I måndags gjorde han sandlådepremiär. Jag minns nu varför jag inte var i sandlådan så mycket med Didrik i den här åldern. Det är verkligen sand överallt, både på kläder och i håret och i munnen. Igår köpte jag ett par skal byxor till Love så att vi åtminstonde slipper sand på byxorna. Jag köpte dom begagnade av Marias storasyster. 50 kr för ett par fina Didrikson skalbyxor. 



Igår när vi skulle till babysimmet så provade Love vår cykelsits för första gången. Det gick jättebra. Det blev 1,2 mil fram och tillbaka. På vägen hem somnade han och sov så djupt att jag kunde lyfta över honom till vagnen när jag kom hem.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar