tisdag 6 september 2016

#byqvist50

I lördags var vi på 50-års fest i Dalarna. Min kusin har fyllt 50 och hans tre döttrar hade ordnat en överraskningsfest för honom. Vi var ca 50 personer i en gammal skola. 

Planen var att ha barnvakt till barnen, men eftersom de var snoriga och hostiga så funkade inte det. Men min kusin och hans barn ville absolut att barnen skulle följa med på festen så så blev det. Jag är egentligen inget fan av att ha med mig barnen på vuxenfester, men det gick riktigt bra. Didrik hittade en 10-årig flicka att leka med. De hängde större delen av kvällen och Love satt med oss.

Vi 21:30 åkte mormor och morfar hem med barnen. Didrik blev arg för att han inte fick stanna längre. Jag och Marcus var kvar till midnatt. Det var liveband och massa dans. Vi hade hur roligt som helst.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar