tisdag 29 december 2015

Mellandagsrea

I söndags var jag nere på stan en snabbis och shoppade lite. 

På Kappahl köpte jag ett par finbyxor till Didrik från Newbie. Love har likadana i strl 62. Planen är att de ska ha dem på Loves dop. Men när Love provade sina så var de lagom nu och jag antar att han kommer växa en del på en månad. Jaja, håller tummarna för att han kan ha dem då. 

På Polarn o pyret blev den en OnePiece till Love i strl 62 och två par strumpor till Didrik. Använde poäng från vårt Medmerakort så det blev gratis. Föd Love som vill ha det varmt är OnePiece det perfekta mysplagget. Didrik hatade det. 


Jag fick presentkort på HM i julklapp av mina svärföräldrar. För det köpte jag ett par treggings i ljus jeansfärg, ett par mörkblå leggings och en mönstrad längre kofta. Hittade även två tröjor till Didrik i nästa storlek 110/116 för 30:- styck. Man kan ju inte annat än älska HM. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar