tisdag 1 december 2015

Bröderna Halldin 30/11

Vissa dagar vill jag verkligen säga upp mig som mamma. Eller nej, det vill jag ju verkligen inte, men iallafall få en paus. Love sover dåligt på nätterna på grund av att han är täppt i näsan. Eller egentligen sover nog inte han så dåligt, men han låter väldigt mycket när han sover så jag har svårt att somna efter att jag har gett honom mat. Och imorse vaknade han med magknip kl 5:30.

Marcus har varit hängig hela helgen så jag tog Love igår kväll. Han somnade inte förrän 23:00. Sen var han vaken en gång och åt på natten och sen vaknade 5:30. Jag var riktigt trött. Och sen vägrade han somna om. Kl 10 gick jag ut med honom i vagnen, och då somnade han direkt, som vanligt. Men när vi kom hem så kunde inte jag somna. Typiskt!

Didrik var hos mormor och morfar hela förmiddagen, och var jätteglad när han kom hem. Tyvärr var inte jag och Love på lika bra humör. Jag var supertrött och kände mig inge pigg alls. Jag börjar också bli förkyld.

Jag fick inget pris som världens bästa mamma idag. Det blev pasta och ketchup till lunch och sen spenderades större delen av eftermiddagen framför TV:n. Men så får det vara ibland. Didrik är nöjd och det är det viktigaste.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar