onsdag 9 december 2015

Dagens Didrik 7/12

Love sover verkligen lite på nätterna. Igår kväll somnade han kl 0:05 och vaknade sen vid 6 och ville inte somna om. Och då hade han varit vaken en gång på natten och ätit. Trots att jag fick sova en timme till på morgonen så var jag inte jättepigg. Men Didrik ville titta på film på morgonen så jag och Love låg och sov bredvid honom i soffan. Vi spenderade nästan hela förmiddagen i soffan. 

På eftermiddagen tog vi tag i oss själva och tog bussen ner på stan och promenerade till stora lekparken i Boulognern. Vi mötte upp en kompis och hennes två söner. Didrik och hennes 4-åring lekte massor. Det blev en del hårda tag, men ingen av dem blev ledsen. 

I Boulognern finns det en jättehög klätterställning med en lång rutschkana. Marcus och Didrik har åkt den några gånger, men jag har aldrig kunnat åka pga av graviditet eller kejsarsnittet. Man måste klättra en del för att komma upp. Men idag åkte jag med Didrik. Det var rätt läskigt. Men Didrik tycker att det är så roligt så vi åkte iallafall två gånger.

När det blev mörkt ute promenerade vi till Marcus jobb och åkte med honom hem. Didrik tycker att det är väldigt spännande på Marcus jobb, speciellt ute i fabriken.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar