fredag 16 november 2012

www.lekmer.se

Idag har jag äntligen tagit tag i projektet att beställa en skötväska. Vi har varit och kollat på massa olika, det är verkligen en djungel. Och som vanligt så föll vi båda för en ganska dyr från Skip Hop. Den var jättefin och verkade väldigt praktisk, tills jag kom på att en väska utan lock i ett land där det regnar och snöar ganska mycket inte är helt ultimat. Skip Hop gör en annan modell också, men så klart fanns den inte i samma färg. Men nu har vi iallafall bestämt oss för en annan färg i modellen som har ett lock.

Jag har även spanat på babyfiltar, det sägs ju att det är något man kommer att behöva. Jag har länge tittat på en supermjuk filt från Just Born. Här om veckan läste jag om ett nytt märke Bliss of Sthlm, som gör jättefina filtar. Den från New Born är supersöt och den från Bliss of Sthlm är superfin! Jag kunde inte bestämma mig, så jag beställde båda två :-) Det vet inte Marcus om, det får bli en överraskning när paketet dyker upp.



Jag hade sån tur att jag hade fått en rabattkupong från www.lekmer.se och det sparade vi några kronor på. Nu vill jag att paketet ska komma.

Jag gjorde även ett fynd på Barnens Hus idag, en amningstopp från Boob, för halva priset.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar