tisdag 6 november 2012

Vecka 33



Nu tycker jag faktiskt att tiden går fort. Jag har bara 5 veckor kvar att jobba och efter det är det bara knappt 3 veckor till nyårsafton.
Idag har jag varit ganska trött och haft lite ont i ryggen. Beror med största sannolikhet på att jag igår tog en promenad i mina finstövlar. Inte så smart, men jag fick iallafall lite motion. Idag blev det oxå en promenad direkt efter jobbet. Det är riktigt skönt!
I torsdags var vi hos barnmorskan. Det var snabbt avklarat. Hon tog blodtrycket, det hade gått upp lite, vilket är bra. Sen mätte hon magen och lyssnade på bebisens hjärta. SF- måttet var 31, vilket betyder att jag följer min kurva på pricken. Bebisens hjärta slog 136 slag per minut, vilket oxå var bra :-)
Vår bebis verkar ligga långt ut mot magen. Han roar sig ofta med att trycka ut sin rumpa. Härom kvällen försökte vi fånga det på bild. Med mobilen gick det så där, men med kameran syntes det riktigt bra. Dock är inte de bilderna överladdade till datorn ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar