onsdag 21 november 2012

Calling out your name

Som bekant går jag och fixar mina naglar en gång i månaden. Om mina naglar är fina mår jag bra. Jag tycker därför mycket om att måla mina naglar oxå. På sommaren målar jag dem gärna i starka och knalliga färger, nu på hösten blir det lite dovare färger.

Idag fyndade jag ett nytt nagellack, av märket Essie. Jag har aldrig provat det förut, men jag är riktigt nöjd! Lättmålat, täcker bra och torkar snabbt. Nu håller jag tummarna för att det håller länge.

Egentligen brukar jag köpa billiga nagellack i små flaskor. När man har gelénaglar spelar inte märket på nagellacket så stor roll, alla nagellack håller länge på de här naglarna. Jag tycker att det är bättre att köpa små flaskor eftersom jag har så många olika. Jag hinner inte riktigt använda dem innan de torkar. Men nagellacket jag köpte idag kostade mindre än hälften av vad det brukar göra. Eftersom jag har velat prova det märket så slog jag till :-)

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar