söndag 4 november 2012

Ja må hon leva

2012 års födelsedagsfirande är nu över. Och ja, det var lika roligt att fylla år i år oxå. Kanske blir det mindre speciellt från och med nästa år, när vi förhoppningsvis har en till liten person att fira.

I fredags firade jag och Marcus på tu man hand. Vi åt god middag och myste. Jag fick ett presentkort på Cervera att köpa nytt porslin för, ett gravidsmycke och en handvärmate till barnvagnen.

Igår förmiddag firade jag tillsammans med mina vänner. Jag bjöd på födelsedagsbrunch. Gud så gott och trevligt det var! Jag fick en eldkorg, en box från Bodyshop och en prinsskylt till bebisrummet.

I eftermiddag har Marcus föräldrar varit här och av dem fick jag en superfin hög lykta att ha på altanen. Men den var så fin, så den ska vara både inomhus och utomhus.

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar