fredag 5 april 2013

Dagens Didde 4/4

Oj, vilken hektisk dag. Didrik sov bra på natten. Vi klev upp 7:30. Kl 10 var vi på posten och skickade iväg ett paket med kläder till en tjej som har köpt de av mig. Kl 10:15 var vi och köpte en begagnad barnstol som Didrik ska ha hos mamma och pappa. Kl 10:30 var vi och köpte kläder av en tjej. Det visade sig att det var Marcus kusins dotter. Ett riktigt roligt sammanträffande. Var kvar där i 30 min. Kl 11:30 var vi hos Marie och Asta och lämnade kläder. Kl 12:30 träffade vi Ingrid och Charlie och tog en promenad.

När vi kom hem kl 14 så åt jag och han sitta i solen ett litet tag innan Didrik vaknade.

Vid klockan 16 kom Didriks farmor. Då passade jag på att åka till systemet och Barnens hus och köpa några presenter.

På kvällen var jag och Didrik hos min kollega Karin och hennes sambo Peter. Det har precis flyttat till ett jättefint hus. Vi hade jättetrevligt och Didrik skötte sig ganska bra.

När vi kom hem nattade vi Didrik och sen packade vi det sista inför Hollandsresan.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar