torsdag 18 april 2013

Dagens Didde 17/4

Ungefär samma sömn den här natten som förra.

Jag och Didrik har hängt med mormor nästan hela dagen. Det är så trevligt med sällskap :-)

Jag sprang på förmiddagen, jag trodde att jag skulle dö. Men jag har för mig att tredje gången brukar vara värst.

På eftermiddagen var vi på stan. Jag bytte en bok som Didrik fick dubbletter av i doppresent.

På kvällen var jag ute och åt med en kollega och hennes sambo. Det var så fint väder att vi kunde sitta ute, och dricka ett glas rosé i solen. Didrik var hemma med Marcus. Marcus hade en kompis här. Didrik hade varit jättesnäll hela kvällen. När jag kom hem, vid 20:40, sov Didrik. Jag väckte honom vid 21:30. Han åt och somnade sen om.

Kom på två saker som jag glömde skriva i förra inlägget. Didrik fick smaka på banan, det var en riktig höjdare! Och jag har börjat få Didrik att sova middag i sin spjälsäng. Det är skönt att inte behövda gå ut och gå vartannan timme. Även om vädret bara blir bättre och bättre, är det skönt att få något gjort här hemma oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar