måndag 1 april 2013

Dagens Didde 1/4

Idag har vi haft eb riktigt solstråle här hemma, så länge han inte är trött. Han orkar vara vaken max 1,5 timme i taget, sen måste han sova. Oftast vill han inte sova utan då måste vi gå ut och gå. Men i det fina vårvädret gör inte det så mycket :-)

Didrik sov ok natten till idag. Han var vaken vid 2, 6 och 9. Och ikväll gick det lätt att lägga honom. Vi la honom i hans säng, satte på musikmobilen och gick ut ur hans rum. Han blev lite ledsen, så efter ett tag gick jag in i hans rum igen, startade mobilen igen, strök honom på kinden och sa god natt, sen gick jag ut. Efter det somnade han :-)

Igår rensade vi ut alla kläder i strl 56 ur Didriks garderob. Nu är det bara strl 62 som gäller. Vi inventerade även vad vi har i strl 68. Det var inte mkt alls, så vi måste köpa mer :-) Jag har för övrigt avsagt mig ansvaret på Didriks klädinköp. Marcus klagade så mycket på att jag köpte alldeles för mkt kläder, så nu får han ansvara för den delen istället.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar