onsdag 3 april 2013

Dagens Didde 3/4

Inatt var Didrik bara vaken en gång, men då vaknade han 7:30 och var pigg. Jag var inte riktigt lika pigg :-( men Didrik somnade om efter en timme så då kunde jag sova lite till.

Idag har vi haft playdate med några från mammagruppen. Tyvärr var några sjuka, men tre mammor och bebisar var här. Det är riktigt roligt att se hur de andra bebisarna utvecklas. De börjar titta nyfiket på varandra och det dröjer nog inte länge till förrän de börjar ha ett utbyte av varandra.

Jag avsa mig ju ansvaret för Didriks klädinköp, men innan jag gjorde det så han jag göra två fynd på Nelly.com. Jag fyndade en body och en kortärmad sparkdräkt från Molo. Betalade mindre än halva priset för dem. De var riktigt tuffa och Marcus älskade dem :-)

Jag har även börjat sälja av lite av Didriks urvuxna kläder. Idag var det en tjej här och köpte 4 pyjamaser för 50:- och jag ska skicka iväg 4 bodys imorgon som jag redan har fått betalt för. Nu kan jag finansiera en del av klädinköpen jag gör :-)

Didrik har varit på lite sämre humör idag, kan bero på att han inte riktigt har velat sova så mycket som han behöver. Det börjar bli ganska varmt ute så hans overall är för varm, därför har han sovit dåligt i vagnen. Idag har han invigt sin snygga vår overall. Den är i strl 74, så han har att växa i :-)

Nattningen gick jättebra ikväll oxå. Vi la honom, satte på musikmobilen och gick ut ur rummet. Han blev lite ledsen, då gick jag in igen, satte på mobilen igen, strök honom på kinden och sa god natt. Sen somnade han :-) Tänk om det kunde fungera på dagtid oxå... Men då är det bara vagnen som funkar.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar