torsdag 5 juli 2018

Cypern 2018 - dag 5

Tisdagen inleddes med en löprunda för mig. Men först lite mys med en av hotellets kattfamiljer. Sen begav jag mig ut på landsbyggden och sprang. Härligt, men svettigt.


Marcus var på dykresa hela dagen så jag hängde själv med kidsen. Tur att mormor och morfar hänger med på barnens upptåg. På förmiddagen gick vi till havet och badade. Skönt i vattnet. Där Marcus dök var det 27 grader i havet och säkert samma i Ayia Napa. Det gick lite vågor som båda barnen älskade.



Efter lunch gick Love hem med mormor och morfar och vilade. Då passade jag på att han kvalitetstid med min stora kille. Vi promenerade omkring på hotellområdet och tog det lugnt på vår terrass.



När Love vaknade blev det bus i lekparken och häng i poolbaren.

På vägen hem från dykningen hyrde Marcus en Quad. Gissa om det var nöjda grabbar som fick provåka på kvällen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar