fredag 7 juli 2017

SEMESTER

Nu har jag haft semester i en vecka. I år har jag vecka 27-30 och 32. 

Jag inledde semester med att åka till Sthlm och hälsa på vänner och nyfödda bebisar. Vi var fem tjejer och en bebis som var ute och åt på fredagkvällen. Sen sov jag hos en kompis som har flyttat till ett hus på andra sidan gatan från där jag är uppväxt. Det känns fortfarande läskigt vant att vara i mina barndomskvarter. Är ju ändå snart 10 år sen jag bodde där senast och snart 5 år sen mamma och pappa flyttade därifrån. 

Jag tog tåget hem på lördag förmiddag och var hemma redan kl 14. Marcus och barnen var på Granön. Jag fick 1,5 i solen innan grabbarna kom hem. Det var riktigt bra väder så vi hängde utomhus resten av dagen och kvällen. 





På söndagen var det ännu varmare så det blev en utomhus dag då också. Poolbad för barnen och fix ute för oss vuxna. Men först lite lek inomhus. Pojkarna har sina stunder när de leker riktigt bra tillsammans! 






Efter att Love hade sovit tog jag och barnen en cykeltur till några lekparker i närheten innan det var dags för barnen att åka till mormor och morfar och sova över där.




En riktigt härlig start på semestern. Tyvärr har inte det härliga vädret hållit i sig, men vi har haft det bra ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar