tisdag 25 juli 2017

Bröderna Halldin 16/7

Semesterdagarna går, men semestervädret lyser med sin frånvaro. Dock var det fint väder i fredags och då passade vi på att åka till stranden med familjen Apel. Tyvärr var det rätt kalla vindar, men det lugnade ner sig på eftermiddagen. Det stod att det var 21 grader i vattnet, men det vet jag inte om jag tror på. I sådana fall har jag blivit en riktig badkruka.




På kvällen fortsatte vi vår dag med Apels och bjöd på middag hemma hos oss. Vi hade en supertrevlig kväll och barnen lekte så bra tillsammans. 
Igår höll Marcus på i källaren på förmiddagen. På eftermiddagen åkte vi ner på stan. Det var ett barnevent där, med hoppborg och sandlåda på Stortorget. Didrik älskar hoppborgar och stod snällt i den långa kön och väntade på sin tur.

Idag lämnade jag och barnen hemmet och åkte på loppis. Först i Forsbacka och sen vid sjukhuset. Det var inte så många säljare på nån av loppisarna, men jag gjorde ändå några fynd. Skor till Love och några bilar till båda pojkarna, 55:- för allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar