måndag 19 juni 2017

Mallorca 7/6 - Bröllopet

Vilket magiskt bröllop! Allt var verkligen helt perfekt! Jag var jättenöjd med min klänning. Jag ahde en bild av hur den skulle se ut och så hittade jag den på Bubbleroom. Skorna passade jättebra till, men de är så sjukt obekväma, så jag bytte efter halva middagen.







Vigseln genomfördes utanför Svenska kyrkan i Palma, som ligger vid en småbåtshamn, vid havet. Själva ceremonin var snabbt avklarad. Brudparet och brudföljet var så vackra!




Efter vigseln åkte vi taxi tillbaka till hotellet. Det började med mingel med cava och snittar. Där och då började mitt och Christoffers jobb som toastmasters. Vi höll i brudskålen och hälsade alla välkomna.

Middagen bestod av sex rätter och allt var supergott. Trots så många rätter hade vi ett bra tempo och var klara vid 21:45, nästan helt enligt tidsplan. Middagen blev jättelyckad. Vi var väl förberedda och allt gick som smort. Det var tal, spex och filmvisning. Vi (eller rättare sagt Christoffer) hade gjort om texten till Det var en kväll i juni som vi framförde. Det blev jättebra!




Efter middagen var det dans och fest i en annan lokal på hotellet, med fri bar. Det var så sjukt kul.

Lokalen stängde kl 1, men vi var inte nöjda du utan hade efterfest i lite olika hotellrum fram till 05:30. Det var länge sen jag hade så sjukt kul. Dock är man ju inte 20 längre och det kändes dagen efter, men det var det värt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar