onsdag 6 oktober 2010

Hula Hula

Nu ar vi i Honolulu. Vi bor pa ett jattemysigt och fint hotell som ligger precis vid Waikiki Beach. Tyvarr har vi inte internet pa rummet, sa jag sitter vid en allman dator i lobbyn.

Vi har det fantastiskt bra. Vi gillar Honolulu betydligt battre an Maui, kan iofs bero pa att vi har kanonvder har, och det hade vi ju inte pa Maui.

Igar spenderade vi hela dagen pa stranden. Det var galet varmt sa det blev mycket tid i skuggan under en palm. Pa kvallen at vi middag pa Senior Frogs, hur gott som helst, och hur goda drinkar som helst! Sedan shoppade vi. Shoppingen har i Honolulu ar mycket bra. Jag har redan hunnit med att kopa mig ett par UGG (ja, jag vet, men de ar sa fantastiskt skona!) ett par high-heels, en Thomas Sabo Berlock och ett Thomas Sabo smyckeskrin :-) Jag ar mycket nojd.

Tyvarr kan jag inte ladda upp nagra just nu, men kanske nagon annan dag. Eller sa kommer bilderna nar vi kommer hem!

Imorgon och pa fredag har vi hyrt en bil, en cab, gissa vem som ville ha det! Sa da ska vi ses omkring och forhoppningsvis snorkla i det klara vattnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar