måndag 8 februari 2010

I miss you like crazy

Jag tror att det är något slags rekord. Jag älskar listor, av alla slag, och inte förrän idag så har jag listpremiär på bloggen.

Den här listan har jag kopierat från min vän Katrins blogg, utan att ens fråga, fy på dig Maria. Katrin är min vän som befinner sig alldeles för långt ifrån mig. Hon bor i Australien för tillfället, och om du läser det här Katrin, så ska du veta att jag saknar dig helt galet mycket och jag tycker att det är dags för dig att komma hem nu!

Vad gjorde dig lycklig igår: Att jag fick träffa hela familjen Belin plus min Alex.
Vad gjorde du kl 08:00 imorse: Satt framför datorn på jobbet
Vad gjorde du för 15 min sedan: Tittade på alla konstiga foton på min sambo på Facebook

Det sista du sa högt: Vad gör du?
Det sista någon sa till dig: Gör plats för mig, det är ju en katt ivägen
Vad har du druckit idag: Mjölk och en massa vatten

Vad var det senaste du åt: En kardemumma skorpa
Vad var det senaste du köpte: En alla hjärtansdags present till min mor
Vad är det för väder hos dig nu: -6 grader och mulet

Godaste glassmaken: Gammaldags vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, även fast det inte hände mig
Trivs du med ditt jobb: Absolut!

Favoritlåt just nu: Dancing in the dark med Bruce, lite gamma jag vet, men man blir ju så glad när man hör den
Vad gör dig glad just nu: Att min stora kisse är på bättringsvägen efter sin ögoninflammation
Vad ska du göra härnäst: Plocka undan lite disk och sen krypa ner i sängen

Humör just nu: Lycklig, som alltid
Favoritgodis: oj, svårt, kommer inte på något alls. Äter faktiskt inte godis så ofta
Kläder just nu: ett par Björn Borg trosor (och en filt)

Sommarplaner: Inga alls hittills, men i höst bär det förhoppningsvis av till USA igen :-)
Hur många kuddar sover du med: 6 st.
Vad är viktigast för dig: Att mina nära och kära mår bra

Snarkar du: Nej, men pratar i sömnen
Stjärntecken: Skorpion
Äckligaste insekten: Mygga (iallafall den jag allra helst skulle vilja utrota)
Stokigt eller välstädat: Stökigt för det mesta, men ibland så förvånar vi oss själva :-)

Vad längtar du mest efter just nu: SEMESTER (och nu är den bara 19 dagar kvar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar