söndag 21 februari 2010

Get this Party started

Villken bra helg det har varit, om man bortser från det konstants snöandet... Jag förstår inte vart all snö kommer ifrån. Jag har aldrig upplevt en sådan här vinter. Igår gjorde vi missen att parkera på fel sida av vägen, så idag var lill-Audin inplogad. Marcus var tvungen att skotta i över 10 minuter innan vi kunde åka iväg...

Idag har vi varit hos Hasse och Anna-Lena och firat Philip, lika trevligt som vanligt.

Nu är Richard här och vi har ätit exotisk fruktsallad mumma.

Igår var en bra shoppingdag Jag köpte en lila sammetsklänning, en pärlhalsband med stora pärlor, två SNÖ-armband och två par strumpbyxor för under 500:-, tänk vad kul det är att shoppa när det är billigt. I fredags fyndade jag en rosa kofta för 125:-, strålande!

Igår kväll var vi på inflyttningsfest hos Sanna och Linus. De har flyttat till en jättefin lägenhet nere på stan. Efter det åkte vi till Maria. Hon hade avskedsfest. Om en vecka åker hon till Franska Alperna och ska vara borta i en månad :-(

Och nu är det bara 6 dagar tills vi åker, det är helt galet! Längtar som en tok!

1 kommentar:

  1. Tack för en rolig och mysig middag igår! Ha det underbart i alperna! Jag håller er uppdaterade om annecy-livet på tussens.nu (yes, i'm a secret blog-junkie) Puss

    SvaraRadera