tisdag 2 februari 2010

Girls just wanna have fun

Lördagen bjöd på en heldag på stan tillsammans med min älskling. Han skämde bort mig med ett superfint snö-armband.

Kvällen bjöd på tjejfest hemma hos Maria på Söder. Det var jag, Maria, Marie, Malin, Axelina och Tessen som partajade tillsammans. Så himla kul att bara vara tjejer för en gångs skull... Efter festen hos Maria bar det av ner på stan... Jag, Maria och Marie gick på Harrys... Som vanligt var inte Harrys så mycket att hänga i julgranen, men vi hade roligt ändå... Helt plötsligt stängde Harrys, tiden går visst snabbt när man har roligt:-) Jag mötte upp hjärtat på Subway, sen tog vi en taxi hem... Från och med nu ska jag alltid åka Taxi Stor och Liten, så trevliga och inget tjafs... Aldrig mer Gävle Taxi!

Söndagen blev mycket lugn och skön... Tog en promenad på kvällen, det var väldigt kallt, -19 grader, egentligen alldeles för kallt för en promenad... Men det var mysigt... Det har kommit sjukt mycket snö här uppe. Nu tycker jag att det får vara nog med allt snöande, jag vill ha vår NU!

Men först ska det åkas skidor i Alperna... Inte alls långt kvar nu! Det ska bli så galet kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar