söndag 7 februari 2010

I got a picture of you...






Några bilder från dagens fika med Melker. Observera att vi var färgkoordinerade :-)









Jag har köpt ett nytt påslakan till sängen, jag är mycket nöjd.

JAg tycker verkligen om att föreviga allt som händer i mitt liv. Jag har en rosa liten Sonykamera, vi har en stor Nikon systemkamera, och för ett tag sen kom jag på att det vore väldigt bra att ha en digital filmkamera. Jag tänkte som vanligt att vi inte behövde någon värsting, bara en vanlig... Men när vi började titta på dem så insåg vi att det är ju en HD-kamera vi ska ha, grym skillnad. Så ikväll när vi kom hem från Stockholm så beställde vi en Canon HF-200, tror att den kommer att bli grym. Så snart kommer bloggen att utökas med filmer från mitt liv här uppe i norr. Fram tills att den kommer så får ni hålla till godo med mina foton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar