torsdag 1 november 2018

Bröderna Halldin 12/10

Vi har haft ännu en bra vecka. Det har varit kanonväder. I onsdags hämtade jag barnen tidigt, som vanligt. Vi stannande i Bomhus nyaste lekpark på vägen hem. Det var väldigt mycket folk där, men barnen hade superroligt. De har verkligen byggt en superfin lekpark.




På vägen hem träffade vi en supermysig katt.

Igår var jag på studiebesök med två av mina kollegor. Vi var ute och kollade på några av Bionärs anläggningar. Jag blev även bjuden på lunch på Mackmyra Bar & Bistro. Supergott.


Och på kvällen var det som vanligt gympa. Det har varit några gånger nu när jag inte har tyckt att det har varit så roligt. Pojkarna har inte lyssnat och varit mer eller mindre monster :-) Men igår var det riktigt roligt igen.
 Ikväll hade vi fredagsmys i soffan. Vi åt glass och kollade på film. Jag somnade vid 19, men vaknade till när det var dags för killarna att gå och lägga sig. Love ville somna i soffan och det fick han. Trodde aldrig att det skulle gå, men helt plötsligt sov han.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar