onsdag 21 mars 2018

Sjuk sjuk sjuk

De inledande månaderna på det här året går ju till historien som de sjukaste någonsin. Förra lördagen, fyra dagar efter att Love var tillbaka på förskolan så blev jag sjuk. Jag blev förkyld på onsdagen och var supersnorig på fredagen, men tyckte att det blev bättre på kvällen. Men på lördagen vaknade jag med feber. Inte mycket, bara runt 38,4. Men det höll i sig ända fram till tisdag kväll. De två första dagarna hade jag hemsk huvudvärk, men sen mådde jag helt ok.

Jag hade en jätteviktig sak på jobbet på måndagen, men det var inte tal om att gå på. Jobbade trots allt lite hemifrån på måndagen. Sen sjukskrev jag mig och var sjuk i två dagar. Jobbade sen hemifrån på onsdagen och i torsdags var jag tillbaka på kontoret. 

Jag har hunnit med rätt mycket här hemma under tiden jag var sjuk. Tvättat ikapp och rensat. I onsdags hämtade jag barnen kl 15 och då åkte vi och lämnade en stor Ikeakasse med saker till Röda Korset. Så skönt att bli av med saker.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar