måndag 19 mars 2018

Gefle gymnastikförening

Ända sedan Didrik började i en riktig gympagrupp har jag funderat på om jag kanske skulle bli ledare. Jag har förstått att föreningen har brist på ledare, men har ändå tänkt att jag inte riktigt har tid just nu. Men så blev situationen i Didriks grupp lite akut så jag anmälde mig. Jag har redan hunnit vara med två gånger och det är verkligen jätteroligt. Jag trodde inte alls att jag skulle tycka att det var så här roligt. Jag är ju inte alls speciellt barnkär, men det här var verkligen något annat. Det är så himla roligt att se hur killarna utvecklas från gång till gång.

Vi är tre ledare i gruppen; en ung kille, en pappa till en av killarna och så jag. Och det är cirka 20 killar i gruppen mellan 5 och 8 år.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar