söndag 25 mars 2018

Bröderna Halldin 21/3

Marcus är i Holland på tjänsteresa. Tur att vi har mormor och morfar som kan hjälpa till med hämtning. Marcus reser rätt mycket i jobbet nu, iallafall om man jämför med tidigare. Det blir minst två nätter borta i månaden och mer kommer det att bli under våren. Att vara själv med barnen är innan problem, men det är svårt att få till jobbtimmarna när man ska både hämta och lämna.

Imorse blev det kaos när Marcus hade åkt iväg till Arlanda med båda våra bilnycklar. Det här märkte jag kl 7:10 när jag och barnen skulle åka till förskolan. Inte en ultimat start på dagen, men det gick det också. Mormor och morfar hämtade barnen kl 14 och sen hämtade de upp mig och vi åkte till Skidstavallen. Barnen lekte i solen medans jag åkte längdskidor. Jag hade tänkt åka 7,5 km, men jag hade så fruktansvärt dåliga skidor, inget glid och knappt något fäste. Spåren var så olika beroende på solen hade legat på eller inte. Så det blev bara 5 km, men det är bättre än inget. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar