lördag 17 februari 2018

Alla hjärtans dag 2018

Årets alla hjärtans dag går inte till historien som en av de bättre, tyvärr.

Båda barnen var sjuka, jag jobbade hela dagen och jag fick ingen present. Jag vet att jag är fånig med det, men Marcus vet hur mycket det betyder för mig och så missade han att köpa något. Han skulle fixa något på kvällen, men affären han skulle köpa i stängde en timme tidigare än vanligt. Jag vet att det borde vara tanken som räknas, men icke. 

Det blev iallafall lite god mat, plocktallrik från vår lilla Ica-butik, barnen fick bestämma vad de ville ha och då blev det våfflor.







Barnen och Marcus fick presenter. Marcus fick en Träningströja och skaltång. Love fick arbetsfordon och Didrik en radiostyrdbil. Han var så snäll och lånade ut den till Love, som tyvärr körde ner den för källartrappan så att den gick sönder. Didrik blev så ledsen, grät i över en kvart. Jag fick åtminstone en fin blombukett.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar